S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Infolinka     0918 188 377   │   0918 188 372   │   Pon - Pia 9:00 - 17:00, Sobota 9:00 - 12:00   │  obchod@nabytkarstvo.sk 

 

 

 

 

 

 


» REKLAMAČNÝ PORIADOK

Ďalšie informácie

O NÁS GDPR Dokumenty REKLAMAČNÝ PORIADOK ETICKÝ KÓDEX AKO NAKUPOVAŤ NÁKUP NA SPLÁTKY GARANCIA NAJNIŽŠEJ CENY NAŠE PREDAJNE VIRTUÁLNA PREHIADKA HODNOTENIA ZÁKAZNÍKOV OBJEDNAJTE SA K NÁM VZORKOVNÍK LÁTOK
 

REKLAMAČNÝ PORIADOK firmy Roland Schváb – Solid interiér

 

1. Právo kupujúceho na reklamáciu chybného tovaru

Ak sa vyskytne na kúpenom tovare chyba, je kupujúci oprávnený uplatniť práva zo zodpovednosti za chyby tovaru (reklamovať ho). Vedúci predajne alebo poverený pracovník je povinný po preskúmaní rozhodnúť o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie chyby. Zákazník môže reklamovaný tovar reklamovať mailom, listom, vyplnením reklamačného formulára (viď. 3. Povinnosti kupujúceho a oznámenie reklamácie) alebo ho na požiadanie navštívi pracovník reklamačného oddelenia, ktorý u neho uskutoční obhliadku tovaru a posúdi oprávnenosť reklamácie. Vybavenie však nesmie trvať dlhšie ako 30 (tridsať) dní. Kupujúci nemá nárok na reklamovanie vád, na ktoré bola poskytnutá zľava a o ktorých ho predávajúci informoval. 


2. Zodpovednosť dodávateľa

Pri predaji tovaru občanom predávajúci zodpovedá za to, že tovar má požadovanú akosť, množstvo, mieru a hmotnosť. Musí byť bez vád a musí zodpovedať technickým normám. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má predávaný tovar pri prevzatí tovaru a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe. U vecí už použitých nezodpovedá dodávateľ za vady vzniknuté ich použitím, opotrebovaním alebo nesprávnym ošetrovaním.

3. Povinnosti kupujúceho a oznámenie reklamácie

Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u predávajúceho bez zbytočného odkladu. Tovar je pri doprave bezpečne zabalený v obalovom materiále. Pri preberaní tovaru vždy skontrolujte stav obalu a v prípade poškodenia obalu, skontrolujte tovar. Ak zistíte nekompletnosť dodávky, či mechanické poškodenie zapríčinené prepravou až po rozbalení tovaru, prípadne pri prvom použití (do 3 dní od doručenia), okamžite nám túto skutočnosť nahláste. Neskôr nebude reklamácia mechanického poškodenia zapríčineného prepravou uznaná. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nemusia byť akceptované.

Reklamáciu nám prosím vždy pošlite písomnou formou na email: obchod@nabytkarstvo.sk ; listom či vyplnením reklamačného formulára. 

Oznámenie reklamácie musí obsahovať:

  • číslo Vašej objednávky, prípadne číslo daňového dokladu
  • presný názov výrobku a jeho špecifikácia
  • popis závady
  • doklad o zakúpení
  • a prípadnú fotodokumentáciu. 

Po zaslaní reklamácie počkajte na pokyny ako postupovať.  

Pri prechodnom zatvorení, príp. zrušení, prevádzkárne sa reklamácie uplatňuje v tej prevádzkárni , ktorá je uvedená na výveske o prechodnom zatvorení príp. zrušení prevádzkarne. V prípade, že zákazník uplatňuje reklamáciu vo svojom priestore a reklamácia bude zamietnutá, bude sa tento výjazd spoplatňovať ako neopodstatnený, služby ako výnos, a preprava sedacích súprav sú spoplatnené podľa sadzobník platieb služby.

4. Záručná doba

Podmienkou uznania reklamácie je, aby bola uplatnená v záručnej dobe. Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov odo dňa prevzatia tovaru odberateľom. Ak má tovar dlhšiu záručnú lehotu, je dodávateľ povinný vydať odberateľovi pri predaji riadne vyplnený a potvrdený záručný list, v ktorom sú určené podmienky a rozsah tejto záruky. Ak sa reklamácia odberateľa vybaví výmenou chybného tovaru za bezchybný, platí na nový výrobok záručná doba od prevzatia nového tovaru. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky alebo dielca, na ktorý bola poskytnutá záruka.

Upozornenie: farebné prevedenia a odtiene fotografií zobrazené na Vašom monitore sa môžu mierne líšiť od skutočných!

5. Zrušenie objednávky

Objednávku je možné zrušiť len pred zaplatením zálohy.

6. Odstrániteľné chyby

Za odstrániteľné chyby sa považujú chyby tovaru, ktorých odstránením neutrpí vzhľad, funkcia a akosť tovaru. Ak ide o odstrániteľné chyby, môže kupujúci požadovať:


a) bezplatné, riadne a včasné odstránenie chýb
b) výmenu chybnej súčiastky alebo dielca, ak sa chyby týkajú iba súčiastky alebo dielca
c) výmenu tovaru ak tento ešte nebol použitý

7. Bežné zmeny vzhľadu poťahového materiálu

Pri používaní čalúneného nábytku je normálne, že skôr či neskôr dôjde k zmene vzhľadu
poťahovej látky pôsobením rôznych faktorov. Na väčšine poťahových látok sa opotrebenie objaví
v dôsledku trenia. Pilling – vytváranie malých guľôčok, alebo fuzzing – vytváranie krátkych chĺpkov
môže nastať aj pri bežnom používaní. Pilling závisí od rôznych faktorov, napr. povaha látky, vzor tkania, štruktúra látky, spôsob sedenia a aj samotný spôsob používania. Pilling je prirodzená vlastnosť všetkých textilných vlákien a nejedná sa o predčasné opotrebenie alebo zníženú kvalitu látky. Prirodzený pilling nie je dôvodom na reklamáciu a na udržiavanie je vhodné použiť odžmolkovač.

Zvlnenie poťahovej látky tiež nie je dôvodom na reklamáciu.

8. Neodstrániteľné chyby

Ak ide o neodstrániteľné chyby, ktoré bránia tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať, môže kupujúci požadovať výmenu chybného tovaru za bezchybný. Pokiaľ výmena chybného tovaru za bezchybný zo strany dodávateľa nie je možná, môže odberateľ požadovať zrušenie zmluvy a vrátenie zaplatenej čiastky, prípadne nárok na zľavu.

9. Vybavenie reklamácie poskytnutím zľavy

Ak odberateľ požiada o zľavu, môže byť reklamácia vybavená jej poskytnutím. Zľava na tovare je poskytovaná vtedy, ak sa jedná o neodstrániteľné vady, ktoré nebránia riadnemu užívaniu tovaru podľa jeho určenia. Pri určovaní výšky zľavy sa prihliada na rozsah chýb reklamovaného tovaru.

10. Neopodstatnený výjazd k reklamácií

Pri neopodstatnenom výjazde k reklamácii má dodávateľ právo požadovať od odberateľa poplatok vo výške nákladov spojených s výjazdom. Dodávateľ si zároveň vyhradzuje právo nevracať za takýto tovar peniaze a právo nezameniť ho za iný tovar.

11. Záverečné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť 23. apríl 2010

 

 DOKUMENTY NA STIAHNUTIE:

 Reklamačný zápis DOC
 Reklamačný zápis PDF

 

Návrh detskej a študentskej izby: Inšpirácie pre vytvorenie útulného a funkčného priestoru

01.06.2023

Vítajte v našom novom článku, kde sa budeme zaoberať návrhom detských a študentských izieb. Vytvorenie...

Pohodlie na mieru: Sedacie súpravy s posuvnými chrbtovými opierkami 

31.05.2023

Sedacie súpravy s posuvnými chrbtovými opierkami prinášajú unikátnu výhodu prispôsobenia sedenia podľa...

Nábytok, ktorý najviac ovplyvňuje domácu pohodu

11.03.2023

Viete, ktorá časť vášho domova sa najviac stará o pocit pohody a relaxu?

Hľadáte darček, ktorý poteší každého člena rodiny?

02.11.2022

Hľadáte darček, ktorý poteší každého člena rodiny? Máme pre vás skvelý tip! Záver roku je čas, keď väčšina...


Vytvorené systémom www.webareal.sk

NDdmYz